18

معرفی 10 عطر مناسب فصل زمستان


“بو قلعه خاطرات است” این نقل قول طلایی از نویسنده فرانسوی مارسل پروست است. رایحه دست مادر، بوی نوزاد تازه متولد شده، عطر خوشمزه غذاهای مورد علاقه ما و صدها نمونه معتبر دیگر از تاثیر رایحه در یادآوری خاطرات. به یک معنا، حس بویایی بند ناف قوی است که خاطرات را به دنیای کنونی ما متصل می کند. ویژگی منحصر به فردی که در قلب طراحی و تولید عطر قرار دارد. انتخاب عطر مناسب با توجه به زمان و مکان، یک راه آسان و هوشمندانه برای ماندگاری است.

10 عطر جذاب برای روزهای زمستانی

همانطور که گفته شد انتخاب عطر مناسب نقش مهمی در تاثیرگذاری این محصول دارد. در این میان عامل زمان یکی از مهم ترین متغیرها در زمینه انتخاب عطر است. زمستان آغاز سلطنت ملکه برفی و وزش بادهای افسانه ای است. وقتی تنها رام کننده سرما رایحه های گرم شرقی و چوبی است. فونداسیون ها و پودرهایی با ماندگاری بالا که ساعت ها همراه شما و لباس های گرمتان می مانند. اگر شما هم به دنبال تجربه ای متفاوت و ارزشمند از تسلط عطرهای گرم زمستانی هستید، این پیشنهادات برای شماست:

1. ادو پرفیوم تام فورد بلک ارکید

ارکیده سیاه، جادوی گرم شب های زمستان و حس مرموز ترکیب داستان های شبانه در کنار شومینه گرم کابین های جنگلی است. رایحه ای تند و فریبنده که به استایل شما هاله ای از گرما می بخشد. رایحه کلیدی این ادوپرفیوم عصاره بی نظیری از ارکیده سیاه است که در یک شب زمستانی به نعناع هندی و ترافل سیاه دعوت شده است. از این عطر می توانید برای مهمانی های فانتزی و مجالس رسمی استفاده کنید.

عطرهای مناسب برای فصل زمستان

2. ادو پرفیوم باربری گادز

ادو پرفیوم Burberry’s Gods شما را به الهه زیبایی زمستان تبدیل می کند. این عطر حاوی ترکیبی فوق العاده از وانیل و اسطوخودوس است. در قلب عطر رایحه ای مجلل از خاویار وانیلی ارائه می شود. پایه عطر گادس نیز کاملاً از عطر وانیل تشکیل شده است. ماندگاری این عطر بیش از 6 ساعت، انتخابی عالی برای گذراندن عصرهای زمستانی است.

3. Valentino Donna Born In Roma Intense Eau de Parfum

والنتینو اینتنس مظهر ماهیت عاشقانه مدرن است. این عطر زنانه تضاد شدید کهربا با رایحه های گلی یادآور زیبایی و زنانگی در سبک امروزی است. این عطر با ترکیبی جذاب از بوربن، پرتقال، ترنج و کاسیس پذیرای شماست. قلب عطر به یاس منتهی می شود که شما را از پلی آروماتیک و گلی به پایه ای گرم بنزوئین هدایت می کند. Valentino Intense یک انتخاب عالی برای قرارهای عاشقانه و قرارهای رسمی در فصل زمستان است.

4. Eau de Parfum توسط Dolce Gabbana

دولچه گابانا با طراحی ادو پرفیوم تندیس زنانگی کاملی را به نمایش گذاشت. این عطر با رایحه ای تازه و انرژی بخش از لیمو شیرین پذیرای شماست. رایحه شیرین و زنانه شکوفه پرتقال در نت میانی در انتظار شماست. در نهایت، پایه وانیلی ماداگاسکار رایحه ای شیرین و مخملی به شما می دهد. این عطر یک پیشنهاد هوشمندانه برای استفاده روزمره محسوب می شود. به خصوص وقتی می خواهید در مجالس و مهمانی ها بدون جلب توجه بدرخشید.

5. کرید کارمینا ادو پرفیوم

کارمینا یک شاهکار بی نظیر از برند کرید است. نشان دادن پیچیدگی سنتی رایحه های گل، با لمس رایحه کمیاب گیلاس. نت بالایی عطر با گیلاس سیاه، فلفل صورتی و زعفران شروع می شود. با فرا رسیدن قلب کارمینا به جشنواره رقص بنفشه ها و گل صد تومانی ها دعوت می شوید. در نهایت، پایه جذاب مشک و عنبر به همراه رزین و بخور، ماندگاری استثنایی را به این عطر بخشیده است. رایحه ماندگار و خاص کارمینا آن را به یکی از پرفروش ترین ها در دنیای عطر تبدیل کرده است.

6. ادو پرفیوم تیفانی اند کو رز گلد اینتنس

عطر رز گلد اینتنس رایحه ای خیره کننده از ترکیب گل و میوه را نشان می دهد. با پایه ای گرم از نت های ادویه ای مخملی و پیچیده. رایحه تند فلفل صورتی همراه با ترکیبات مرکبات، دهانه بحث برانگیزی ایجاد می کند. سپس یک کارناوال جذاب از شکوفه های پرتقال، یاس و انگور شما را به قلب عطر می برد. در نهایت، نت های گرم نعناع هندی، چوب و شکر صورتی با درخشندگی غیرمنتظره ظاهر می شوند.

یک رایحه زمستانی

7. عطر Versace Crystal Noir

کریستال نوآر، یکی از محبوب ترین و خاص ترین گونه ها عطر ورساچه F. نت آغازین این عطر با ترکیبی گرم و متفاوت از هل، زنجبیل و فلفل آغاز می شود. سپس عطر گل یاس، گل صد تومانی و شکوفه پرتقال را می توان در کنار گرمای عطر نارگیل حس کرد. پایه اصلی عطر ترکیبی کلاسیک و ماندگار از چوب صندل سفید، مشک و کهربا است.

8. عطر Gucci Guilty

ادوپرفیوم Guilty توسط Gucci شاید جذاب ترین و غیرمنتظره ترین عطری باشد که در کل زندگی خود تجربه خواهید کرد. نت آغازین عطر با رایحه مست کننده شاه توت آغاز می شود و فضایی رمانتیک و فریبنده را ایجاد می کند. سپس یک حس عاشقانه از ظرافت گل رز پدیدار می شود. اما سورپرایز اصلی Guilty Gucci پایه آن است که ترکیبی گرم از چوب و چرم را به شما می دهد.

9. عطر چای سفید بولگاری

Eau de Parfum White Tea یا چای سفید از برند بولگاری یکی از محبوب ترین عطرهای زمستانی اخیر است. این سبک خاص را می توان به عنوان پرتره ای از لطافت، جذابیت و گرما توصیف کرد. عطر تسکین دهنده چای سفید یادآور عطر خاص و کمیاب چای سفید هیمالیا و نپال است. همراه با ترکیب لطیف و بی نظیر فلفل سفید و رازیانه که در کنار رایحه مشک و چوب به خوبی می درخشد. چای سفید بولگاری یک عطر تک جنسیتی است و برای کسانی که آن را دوست دارند انتخابی عالی محسوب می شود.

یک رایحه زمستانی عالی

10. ادو پرفیوم Tom Dao Diptyque

تام دائو معروف ترین عطر دیپتیک با رایحه چوبی غالب است. در ترکیب رایحه های این عطر مینیمالیستی و منحصر به فرد تنها از نت های چوبی استفاده شده است. حتی در نت پایه هیچ ترکیب شرقی و تند ماندگاری وجود ندارد. این عطر با رایحه چوبی-چوبی سدر شروع می شود. با رسیدن به پایه، رایحه چوب صندل غالب می شود. عطر تام دائو یک عطر تک جنسیت و جذاب برای جلسات کاری و رسمی شما در فصل زمستان است.

اما اگر به دنبال عطرهای اقتصادی با کیفیت قابل قبول و ماندگار هستید می توانید عطرهای ایرانی زمستانی مانند عطر نوید محمدزاده و لیلا حاتمی را انتخاب کنید. این دو پیشنهاد در کنار دوام و کیفیت خوب، قیمت مناسب تری نیز دارند.

گزارش تبلیغات

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا